sorsele

hej hallå:) förlåt att jag inte skrev nåt i går innan jag for, men jag vaknade 10 min innan vi skulle fara... hihi hittils har det gått bra, inga brytna ben... hihi .. snart ska jag gå till baren där mamma sitter.. happy hour?!?! hii den ända jag vet som jag träffat som är bekant är julia sjölin.. kommer inte skriva så mkt nu. men jag kommer ju hem på måndag.. så då får ni massor med bilder osv... om ni undra hur jag kunde skriva, så ...hm såklart hade pappa med sig bärbara.. :S så vi fuskar hehehe med internet... hihi nu ska jag och jossan gå och bada bubbelbad, sen går vi vidare till baren, skriver när jag kommer hem puss & kram, och ha en trevlig kväll!!!

 och godis har jag ÄTIT i massor, kan jag lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0