min dag

halli hallåå:)) komme hem för ett tag sen, jag åkte buss(A) för att det var så slaskigt, fick sällskap med hanna!
aja hahaa idag har det vari skola, skola & åter igen skola.... som vanligt? hur trist som helst.... hmm, jag sluta typ egentligen vid halv 1 men då stanna jag kvar & prata med några, & det var så intressant så jag fick mig inte hem..
sen då vid 10 i tre så åkte jag buss hem? ta ditt stora antecknings block & anteckna allt jag har sagt hittils, för det kommer mer!!!! börja redan nu..... så då kanske jag hinner sätta mig vid tvn puss

Kommentarer
Postat av: robin

och den intressanta personen var jag :)

2008-03-11 @ 00:34:48
URL: http://kukar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0