min dag

jag hade skrivit en lång text, & sen lagga hela datorn... så då försvann allt... men nu orkar jag inte skriva lika långt, så jag skriver kortfattat vad jag har gjort idag :) 
jag blev väckt vi 11 av att pappa skrek åt mig att vi skulle fara .. jag tänkte först ba, jaha ska han skjutsa mig till stan :) men då var jag så seg så att jag inte hann äta frukost, så då tog jag två mackor & sprang ut till bilen..
sen åkte vi förbi stan upp i väg mot edda .. då kom jag på att det var innebandy "cup" på edda, dom handikappade spelade. Det var sjukt roligt att se, & det fanns faktiskt dom som var sjukt duktiga:) satt ju där vid den här som tar tid & där man ser vad det står? vad de nu heter... aja både jag & mammsen var sjukt virriga, så de vart fel hur många gånger som helst.. hahaha hon prata i micken samtidigt som hon prata med mig, så då råka hon säga högt det hon sa till mig osv,.. haha.... aja sen for jag & madde hem till mig, åt sen såg vi 2 filmer:) haha juno & goodluckchuck...sen så for hon såklart vid 8, när annars? :] hihi så nu sitter jag här & trycker i mig popcorn...
okej jag kan lova HAHAHA det var inte så kortfattat som jag trodde men, det här är iaf min dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0