varmt = sommar

goddag=) fint väder vare idag iaf... vi hade fotboll på skolan och vi stekade hett, hur varmt som helst alltså..
så efter den får vi ner till älven och bada, inte så värst kallt faktistk, och det svalka:D imorrn skulleru typ bli 30 grader typ, så då blire nog att bada då också!
annars ikv så blir nog saris, vi ska sola:) asså sola sola inte sola, utan sola;) ja vi ser väl.

för det första, ja jag vet om att jag är fjortis, ni behöver inte påminna mig? för det andra stå för vad ni säger, och för det tredje, jag vet vilka ni är:D 

HOOOOOOOOOOOOJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker då du är gullig;)

2008-06-04 @ 16:45:33
Postat av: sof

va=) fattar inte :)

2008-06-05 @ 15:41:06
URL: http://sofieeie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0