GÖTEBORG(L)

hej! ja nu är jag hemma. nej inte än;) jag sitter fortfarande i göteborg, i en lägenhet, som mamma och pappa har låna av nån... imorrn blire bil hemmåt med några stopp!!!1 och jag kan säga såhär, jag skulle kunna stanna här hela livet..jag älskar GÖTEBORG!!!!!!! alla killar, liseberg, flickorna i laget, invigningen och såklart MIN ÄLSK, gabriel..... ÅH fyfan vad jag är kär!!! okej låter konstigt menmen, fy fan vad tråkigt jag hatar att jag ens for hit, men jag måste säga attt det här är verkligen det bästa som har hänt mig, jag lovar!!

men såklart jag saknar sara och min moppe, det äre ända jag vill hem till!
nu ska jag lägga mig och se en film, men bilder och hela skiten kommer imorrn elr på måndag, vi ser väl, hare gött puss

Kommentarer
Postat av: lisasu

hahha jag är glad att du är hemma så du kan skriva i din blogg, för jag läser den typ hela tiden , mennu har jag inte kunnat läsa den på länge :]hahah,. hoppas iaf att du har hafft kul i göteborg :)

2008-07-22 @ 16:45:49
URL: http://lisasundbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0