TORSDAG

idag är det torsdag...
har inte hänt så mkt elr.. hade HK & vi gjorde bullar, vaniljbullar. senså efter skolan så mötte jag sara & då gick vi hem till mig! men vad hade jag fått? ingenting, va fan... det är ju alla ♥ dag... då borde man få nåt av sina föräldrar.
sen så följde jag sara en bit på vägen hem,,.. & då vare inte ba lite skratt har seriöst inte skratta så mkt på sjuuk jävla länge.......aHAHAHAHAhaHAhahaHHAha & jag ska verkligen inte berätta vad jag gjorde....
hiih nu måste jag egentligen gå & läsa svenska, men jag har ingen tid & ingen lust. så jag får göra de senare,
pusssaaar


Kommentarer
Postat av: LILLLLLLLL

hahahaaahaha du är sjuk:$$$$

2008-02-15 @ 07:15:38
URL: http://sarafurberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0