rubriiikk

asså va faaaaaaaaaan, nu är min navel svullen!!!! imorse när jag skulle hoppa in i duschen, så såg jag att min piercing itne va där, jag skrek i hela huset & mamma & pappa vart jätte rädd att nåt hade hänt haha... så när jag skulle sätta in staven igen, så då börjare blöda, & så fastnade den så att allt vart fucked up, nu har jag satt på en lapp så att det inte ska infekteras nå mer & att den inte ska åka ut! (allt det hära kändes verkligen som att jag prata om nåt annat, om man tänker på snusk så då kan man uttrycka sig fel..) aja skit samma,

ska föressten
färga håret nu, heheh elr mamma ska göra de på mig :) skriver sen pussssar

Kommentarer
Postat av: Emma

tack så mkt! fin blogg du har! :)

2008-02-11 @ 18:36:48
URL: http://fabulousemma.se
Postat av: Julia

Har du tagit hål nyligen? och på burmans så om man trycker på blommar åker den ut?

jag tappa bort min när vi var och badade i övik. så jag fick ju panik. och då köpte jag en såndär som man skruvar & de är såå fruktansvärt mke btätre!

men jag ska säga dig. jag tog på novemberlovet och mitt är fortfarande varigt :S

2008-02-11 @ 20:39:16
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Postat av: Evelina

oj då =/ har du precis piercat dig ?

2008-02-11 @ 20:45:16
URL: http://grrevelina.blogg.se
Postat av: mattan

jag har haft mitt i två år och har aldrig haft något problem med mitt alls =)inte med det i tungan heller för den delen =)

var inte där och pilla alls , låt det bara vara. så kommer det nog bli bra =)

2008-02-11 @ 23:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0