ursviken

hallu=)
har inte hunni skriva nåt idag, för att först vare skola, sen dirr när jag komme hem, så skulle vi titta på min säng som jag ska få:D sen for vi på coop, köpte godis (29,0) kilot.. haha sen for vi till ursviken åt:) och nu är vi här, mätta och belåtna, och väntar på glass:D inte så smala har jag och jossan vari=) förätt, MAT, efterrätt, chips, godis, dricka och allt som hör till:) haha föressten igår, så vart allt klart:D så imorrn slänger jag ut det sista, väntar på sängen, sen är det riktigt klart:D längta reeeedan till imorrn och fixa osånt:) nu ska jag va lite socci med jossan, men skriver när jag kommer hem ikväll/inatt.. ha en trevlig kväll!! puss, alex♥

Kommentarer
Postat av: amanda

haft en bra dag? :)

2008-08-22 @ 22:17:51
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0