krångel, regn, stan, skola, nej

bara mitt blogg.se som krånglar sig!!!? haha aja min dag har sett ut såhär..
ställde väckarn på 8 bara för att vara "van" ni vet... haha fast ja gickju inte såbra för att jag vakna där vid 10 halv 11, jag skulle då somsagt på stan med sanna och ida... hittade inte ett piss elr jo, men antingen för smått, elr för dyrt. och det spöööregnade som ni förstår;) sen for vi hem till sanna åt godis och såg oth.. det var ett tag sen;) vi har kommit till dom bästa och hemskaste avsnitten nu trorja! sen fick jag då skjuts hem av min snälla farfar, som jag verkligen tror att ni ville veta?!´ haha och ja nu sitter jag här och peppar till skolan elr.... det värsta är nog att jag faktiskt saknar KLASSEN hehe inte nåt annat... okej jag har fått tbx peppen av fotboll, men man vet aldrig. ska nog gå och fixa några saker nu, men skriver senare pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0