zon

hej, kan jag bara säga innan jag far, ska ju på zongrejs med innebandyn så måste skriva ett snabbt inlägg!!
idag har det inte hänt så mkt, elr jag cykla till skolan också såklart ser jag alla moppar som står där, åh fy vad jag LÄNGTAR :D:DD:D:D:D: fortsättningsvis så... hade vi lektioner osv , och fotboll... och sen bytte jag prao plats ställe!! sara och emma sa att dom hade vari som slavar till han som jobba där, elr nåt sånt!? haha så jag ska praoa på avenysy, jag tror de kommer att bli roligare att praoa där typ(A) HAHA aja nu måste jag gå, men jag skriver efter, hur de gick osv:) not för jag kanlova att jag inte är i form, så det kommer inte att gå bra!! aja puss

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en bra dag, spana gärna in min blogg med tips och recensioner om allt och lite till! Tack

2008-04-28 @ 16:44:37
URL: http://metrobloggen.se/mermode
Postat av: a

är det bara dom som är födda 93 som far på zon eller

2008-04-28 @ 20:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0