STÄDA

Fy å sate...... Hahah nu har jag alltså "vårstäda" mitt rum, och det tog alltså 3 timmar och 55 minuter :S
okej jag har inte bara städa, jag har också möblera om de... hahah min rygg mitt huve och min nacke, är helt jävla paj kan jag lova......hahaha bara för att pappa skulle fixa min dator, så städade jag:] hiih ganska så bra ändå.
men jag tror att jag är mer förkyld nu än vad jag var innan... :S

får inte fara till skolan imorrn heller, .. ska iaf på lassa vid 10 nåt..så då orkar jag inte fara på skolan sen.. ÅHÅHÅHÅHÅH har provsate på fredag, och jag fick hem boken idag av min kära bror,.. orkar fan inte plugga...hmm.
aja, nu ska jag se slutet av top model... fast jag vet redan vem som vinner allt (A) vill ni veta?

Kommentarer
Postat av: rebecca

vem vann (A) ?

2008-04-08 @ 16:15:59
URL: http://fotbollsrebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0