läxor, moppe, dålig uppdatering

haha bra uppdatering;)? ajamen om man måste plugga så måste man, blir bättre sen kan jag lova, harju somsagt euläxgrejs som jag måste kunna till på tisdag, okej det låter inte så svårt men tänk 6 böcker :S?hmm
aja och jag har prov imorrn, nu kan jag de faktiskt!!! också måste jag träna till omprovet jag har på tisdag, hm, och vi har ett till prov nästa vecka,.... så det är bara att plugga....!

snart drar jag iaf väg på kursen.. elr snart och snart(A) heheh halv sex så då.. så jag kommer väl hem vid 10 kanske, vet inte... vi får sehm aja, annars så har det inte hänt så mkt, elr i förrgår, så var den nån som skickade ett anonymt sms till mig, och de visade sig vara jonas, då lärde jag mig de, så jag skickade de till några:] och dom var lika förvånade som jag, och jag tror nog att pappa var mest förvånad, HAHAHA han skutta om kring hemma när jag berättade hur man skrev de.. haha söööööt...

jag säger bara - hur orkar ni ;)? hade inte orkat läsa det här "långa" inlägget, menmen, det finns dom kanske(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0