holagodnatt

Hola, ååh är svintröttt.. sista skoldagen idag, den här veckan.. som alla redan säkert nämnt?.. har inte hänt så mkt, elr jo kanske, haha började med att jag cykla till skolan, hade idrott och sen SO, då sprang jag och min vän lill.. upp till pizzeria viking, som nu är min bestämda prao plats(A) hehe kändes nästan bättre på viking, för då kan jag antingen äta på NH, elr kanal, men om jag har tur så kanske jag får pizza elr nåt, och det var inte en dålig tid heller, 11 börjar jag,...

aja, fortsättningsvis så sen gick jag och åt, hade lektioner, blalbal, cyklade hem sen med hanna, och hann bara äta så satt jag mig i bilen i högsta högg, och åkte till eukursen, skulle träna lite till provet, som vi har nästa lördag kl 9, på morgonen... den slutade iaf halv 8, då gick jag och sanna till okq8, elr vi skiljdes där, (som vänner) jag träffade hanna och josse på obs vi köpte godis, och ja jag vet att jag har godislöfte, men jaja.. haha sen drog vi hem til hanna och lämnade hennes hund, sen for vi hem till mig och blbalbalal anteckna, sen kom jojje och hampus...och dom for för typ 20 min sen,..haha ja och nu så sitter jag här, och tänker att den som verkligen orkade läsa det hära inlägget, är förjävligt bra,,

 a det här är iaf hannas fina photoshopbild... duktigt va? nämner inga namn, på bilden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0