!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

vill ni veta en sak?!?!?!?!?!


JAG KLARADE PROVET:D:DD:D:D:DD:D:D:D:DD:D:D: så jäääävla skööönt!!!!!!!!!!!!
nu är det bara moppen kvar, men den får jag troligen imorrn, observera IMORRN.. hiih fast nu fattas ju bara kortet, men det får jag , inte nu i veckan men nästa... fy så skönt...
en negativ sak på moppen var att den var så stor, jag villju ha en liten mopp3 (A) memmen, det blir säkert bra:D
ihhi jaja ska gå och göra mig klar, puss&hej
image184

Kommentarer
Postat av: KANELBULLE

GRATTIS:) jag lär åka med dig i massor!;-)

2008-04-26 @ 14:48:49
URL: http://sarafurberg.blogg.se
Postat av: Patricia Klinteberg

Vem tycker du bär klänningen bäst i mitt senaste inlägg? Kika in i min blogg och kommentera vem du tycker! :)

Ha en riktigt fin lördag!

2008-04-26 @ 15:37:22
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken moppe är de du ska få ?

2008-04-27 @ 15:14:06
Postat av: Anonym

var provet svårt ? :(

2008-04-30 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0