Gårdagen.

Pappa ringde mig igår, och frågade varför jag inte har uppdaterat min blogg... men nu äre dax. Jag hade en underbar dag igår, förutom att jag mådde illa, och var helt slut.. haha men. Efter att jag hade tagit körkortet igår så gick jag till skolan, hade tre lektioner, sen komme robin och hämtade mig, eller hämtade och hämtade, jag körde! Skjutsade hem robin sen följde jag med gabban och sofia hem till henne, där jag blev bjuden på fika. efter det tog vi en sväng till skelleftehamn och påvägen hämtade vi upp julls. Sen skjutsade jag hem dom, for hem och sov. i ungefär 4 timmar. sen bjöd robins föräldrar på fika. Det var en fika dag igår, själv mådde jag inte så bra, menmen. Nu blev det här ett långt inlägg, men läs om ni orka;) haha. idag mår jag inte heller bra. ska strax lägga mig i soffan och vila. Men vi kan höras! pussOkram

Kommentarer
Postat av: Pappis

Såja. Då var den lite uppdaterad iaf. :-)

2011-05-25 @ 06:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0