Fredan!!

HEJ. Har som inte varit så frisk senaste veckan så jag har bara tage det lugnt, så det är därför jag inte har suttit här;) Alltså fredagen var SJUK, haha, gabban var så firnulig när hon var här... ganska kul, haha, jaja, ska berätta nu.

Började med att jag skulle ha födelsedagsfest här hemma.. så jag hade ju städat och sånt hehe,.. efter att jag och gäb satt och vänta på alla, komme marre, och satte på mig en ögonbindel, och det slutade med att vi hamnade på bogårdsvillan och där överasskade dom mig, hihi, var jävulskt roligt! Fick spendera min kväll med dom som betyder mest, sen blev det krogen likamed mollys och olles, roligare på mollys måste jag säga;) sen slutade kvällen med frasses och sovtiiime;)

lördan vaknade jag upp och mådde inte speciellt bra, men hade jobb 4 till 9, sen blev det bara ligga och ta det lugnt, samma sak med gårdagen och idag. Skolan imorgon nu för första gången på länge, och det börjar med en mördarvecka, börjar med inlämningar och sån skit. jaja. nu ska jag sätta mig och se film, vi hörs!

BILDER KOMMER!!

Måste bara säga att man bara fyller 18 en gång, och tack till er som gjorde hela den här veckan UNDERBAR!!!

Kommentarer
Postat av: challe



hahahah! glad jag ärrrrr

2011-01-14 @ 18:08:58
URL: http://charlottta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0