10 februari

jag är så otroligt glömsk.. haha jag började skriva på mitt inlägg för tre timmar sen, tror ni att jag komme ihåg att publicera det? haha, så då är det bara att börja om.. idag hade vi tre lektioner och slutade kvart i ett, skönt måste jag påstå. efter skolan så for jag hem väntade på mat, sen så gick jag och mamma till myrorna, hittade en jätte fin tröja, och sen gick vi hem igen, och såklart efter att ha äti tusen kakor efter maten, komme jonte hem med en semla, så ja.... haha. sen blev det plugg. nu sitter jag iaf här och ska snart lägga mig. vi hörs imorgon! kram

du är verkligen världens finaste kompis maria!


Kommentarer
Postat av: Maria

Man blir som man umgås gumman!

Du är den bästa ;*

2010-02-11 @ 01:31:23
URL: http://mariahallgrensdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

"du är verkligen världens finaste kompis maria!"



vad då utseendefixerad! klart hon är fin , men även den snällaste och mest omtänksamma :]

2010-02-20 @ 15:31:08
Postat av: alex

om du läser mellan raderna förstår du nog vad jag menar!!:)

2010-02-21 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0