hata/älska

jag hatar...
falska personer.
sånna som ljuger.
när en person säger en sak, men menar nåt helt annat.
att när jag blir besviken på nån, så blir den personen sur på mig.
att behandlas som skit.

jag älskar..
att jag är stark nog att säga vad jag tycker fast jag får massa skit tillbaks.
att jag har fått bättre självförtroende.
johan.
när en person alltid finns där för mig, oavsett vad, du vet vem du är!
att gå på GI, eftersom då kan jag inte träna.... haha

när jag hade dåligt självförtroende...
då kunde alla "leka" med mig, som om jag var deras slav, ett exempel, tar du dom så hämtar jag det till dig, och sen när jag har tagit det där jag skulle ta, så har den personen bara sagt så för att hon inte orkade.
det var också så att om inte jag kunde vara med hon en dag, så blev hon sur.
hon försökte styra mig, bara för att jag hade dåligt självförtroende och var blyg, och inte vågade säga emot! jag vet att det är ett tecken på rädsla. men jag vet bättre nu, ingen ska kunna trycka ner dig för att du har dåligt självförtroende eller dålig självkänsla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0