lördag söndag

usel uppdatering men det är så det är när det är nån som har kalas och när man ligger på stranden. ja, igår morse vaknade jag upp vid 10 efter tolv timmars sömn, en timma senare bar det iväg till johans stuga, skulle hjälpa hans mostrar med kerstins femtio års kalas. vi var där i 12 timmar, och då hann vi bada, plocka blåbärsris, äta, fika, osv. hur roligt som helst. och när vi komme hem igår så somna vid direkt.

idag blev vi väckta att mamma skulle till boviken så vi följde med jag och älskling, bada har vi gjort och jag har såklart inte blivit brunare, men röd är jag på näsan... haha, nu ska jag snabb duscha, och ikväll blir det tjejerna! PUSS

där vi åt.

linedance.

inga kommentarer.

snygging!:)

dom var så himla söta.

min kamera hade inga batterier när jag for dit så det blev bara nå slarv bilder:)
föressten så fick kerstin, mörk choklad och tee av jag och johan, sen ett fint halsband av oss.

Kommentarer
Postat av: frida

heter den där flickan maja?

2009-08-10 @ 16:50:50
URL: http://fridaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0