min lista till sommarn!

nej föressten! jag ska inte sova förän jag har skrivit min lista på vad jag ska sluta göra, och måste göra.

för det första så ska jag sluta äta godis och andra saker som kakor och sånt.
för det andra så blir det att börja träna, har inte tränat på 3 veckor så det är dags.
för det tredje så måste jag sluta köpa skor hela tiden, jag vill de men det är mamma som tjatar.
för det fjärde så ska jag spara mina pengar så att jag har till gbg. jag har nu 700 + 500 + 700 + 700 vad blir de?
för det femte så är det den 20onde april idag om man räknar från efter 00.00 så det börjar alltså idag!

nu är det bara att följa min förbannade lista, klara de måste jag för annars kommer det sluta illa;) hehe
nu ser vi till sommarn om jag har följt den här, men nu ska jag sova och önska mig lycka till! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0