PACKAR

snö snö snö.. mer snö, och åter igen snö...... hmm... när kommer sommarn? längtar jätte mkt!!!
 
såhär såg det ut för oss i måndags när vi hade fotboll på skolan..... snöööööööööööööööö och snööööööööö är det, det ända som finns här i världen? HAhah för mig är det tydligen de... imorgon far jag till sorsele/nalovardo.. bor på hotell till på måndag, slalom och snowboard blir det för mig.. far med världens bästa jossan, + kusiner.. åh familjen, och doms familjer.... ska färga håret på jossan, så ni får se hur det blir.. kom ju på att jag färgade håret på madde idag... ni kan få se hur snyggt det var ehm.. när jag hade kletat in all färg osååååå... bilderna kommer strax, ska fortsätta packa lite!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0