måndag

hej! har gjort bort första dan... känns riktigt skönt, fast vi har 2 riktigt jobbiga dagar till.. orkar inte........ onsdag ska matilda sova hos mig:) 
från det ena till det andra..vaknade imorse vid tjugo i 9, och vi började 5 över...... slängde på mig jätte fula kläder, sen cykla jag till skolan I slasken!! sen efter 2 elr 3 lektioner hade vi lunch sen fotboll? kul väder, som tur va så vart de så kallt & man såg ingenting, för att de snöa så mkt.. så då fick vi sluta en halvtimma tidigare... sen hade vi spanska, sen så var jag tvungen att sitta på skolan & vänta i en och en halv timma, bara för att jag hade utvecklingssamtal kvart över 4! hade de såklart i 1 timma typ ?!?! OCH NU ÄR JAG JÄVLIGT GLAD!!!!!! får inte säga varför men säger de sen .. imorgon kanske... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0