måndag

godkväll! jag komme nyss hem från stan, jag har hjälpt madde med att köpa en julfest klänning, och tack gud att jag hjälpte hon(?) hehe näe men aja.... hon köpte andra saker också! jag som är pank blevde ju knappast nånting för. idag då, vi hade jultema, och det var då mitt val att ta innebandy, så vi har spela 4 matcher idag, och vi vann 3 av dom. jag och johan tävla om vem som gjorde mest mål, och såklart vann jag, 3 - 1;) för han gäller det imorrn också där vi kom till vaddå? kvartsfinal? final? haha näe jag har ingen aning. men jag vann iaf! gud va jag babblar, nu blire mat och sen se dh vi hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, tack alex=)

2008-12-16 @ 00:34:27
URL: http://ceciliao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0