08

2008 börjar gå mot sitt slut. här är en sammanfattning om mitt 2008:

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå!

2. höll du några av dina nyårslöften?
hade inga men år 2009 har jag;)

3. dog någon som stod dig nära?
nej!

4. vilka länder bestökte du?
gills göteborg;) näe skämta, sverige

5. är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
jaa... alla kompisar som jag har fått! johan älskling... allt som jag har just nu så.

6. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
22 november

7. vad var din största framgång 2008?
öh haha?

8. största misstaget?
hmm kommer inte ihåg, men det var säkert nåt

9. har du varit sjuk eller skadat dig?
förkyld ont i halsen.

10. bästa köpet?
jag vet inte=]

11. vad spenderade du mest pengar på?
kläder, smink? mat

12. gjorde någon dig riktigt glad?
jaa och han gör de fortfarande:*

13. vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
hmmmmmm

14. var du gladare eller ledsnare iår jämfört med tidigare år?
en svår fråga där, men ledsnare trorja

15. vad önskar du att du gjort mer?
vari gladare?

16. vad önskar du att du gjort mindre?
åt mindre godis?

17. hur tillringar du julen?
hos min moster med mina kusiner=)

18. blev du kär i år?
jag blev och jag är:)

19. favorit program på TV?
ser inte tv:]

20. bästa boken du läste i år?
kommer inte ihåg.

21. något du önskade dig och fick när du fyllde år?
moppen

22. något du önskade dig men inte fick?
önskade mig bara en sak!

23. vad gjorde du på din födelsedag 2008?
tårta, åt mat, öppna mina presenter=)

24. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jag vet inte

25. hur skulle du beskriva din stil år 2008?
eehhh,, som vanligt?

26. vad fick dig att må bra?
bohan såklart

27. vilken kändis var du mest sugen på?
lucas i oth såklarre.

28. vem saknade du?
många.

29. de bästa nya människorna du träffat?
många men typ frida jenny, julia emmeli osv... finns nog en hel del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0