trååååk

VEM:

Vem är i rummet med dej? - skorpan
Vem fick du senast sms av? - isak
Vem tänker du på nu? - min pappa som kommer nu
Vem pratade du senast i telefon med? - sanna
Vems hus var du senast i? - sannas
Vem önskar du var med dej nu? - mina tvillingar! b1 och b3
Vem är din favoritsläkting? - alla
Vem i din skola går dej mest på nerverna? - ingen?

VAR


Var går du i skolan? -kanal
Var är din telefon? - här brevid
Var är din mamma? - jobb
Var sover du? - på en madrass
Var handlar du mest? - maxi?
Var fick du tag i tröjan du har på dej? - mammis
Vart åkte du senast bil? - hem

VAD

Vad åt du senast? - godis
Vad drack du senast? - vatten?
Vad är det för färg på dina byxor? - blåa
Vad är den närmaste saken som är blå? - mina byxor
Vad gillar du mest med skolan? - jag vet inte...
Vad har du på fötterna? - inget
Vad är din favoritfärg? - ROSA!!!!
Vilken film såg du senast? - garifield
Vad hör du just nu? - pappa i telen


Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Kul lista :)

2008-08-20 @ 16:19:20
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0