brunt

mamma miiiiiiaaaaa.. nu är jag hemma, och ska just gå:] ska färga håret nu och ska försöka görare själv...hm lyckas jag så är jag bra.. aja,sovde hos emma inatt, orkar inte berätta allt vi gjorde:] men man kan gissa(a) vi köpte 3 chips påsar iaf, och sen drog vi hem till emmas mammsiii där fick vi bullar kex osåååå... så ja vi "rullade" hem till emmas pappsiii ja... HEHE aja, nu måste jag skynda mig elr nja inte skynda mig men ska krypa till toan hihih ni får se bilder senare nån dag.. om jag orkar ta, men man kan väl redan lista ut att det kommer att se ut som en vanlig tjej med brunt hår.. hahahah svårt och lista ut(a) ja ALEX skärp dig nu hiih skriver sen pusss

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0