onsdag.

okej. nu kanske det här inlägget blir bättre. haha. onsdag idag iaf. sitter hemma hos mamma och håller på med en Selma uppgift som alla kallar det så fint. Går väl förhoppningsvis ganska okej. halv sju ska jag sitta i bilen på väg hem och där hemma ska jag ta på mig den STÖRSTA uppgiften. städa.... diska är väl det jag måste göra enligt min sambo. vet ni vad som händer på fredag? det är en stor dag. LÖNINGSDAG. hårfärgning av min utväxt, alexstjejmiddagsmat som menas med att alex bjuder på middag. sen FEST. ja, vi längtar till fredag så är det bara. nu ska jag fortsätta på min selma uppgift, så hoppas jag att ni uppskattar det här inlägget mycket mer än det andra. ha det så bra mina vänner och alla ni i min släkt och resten som läser, så hörs vi nog ganska snart. hoppas jag. puss och kram

och förhoppningsvis hittar jag en fin bild på mammas dator.................




men det gjorde jag inte.

Kommentarer
Postat av: Maria

du är ganska dålig på att uppdatera... jag blir lite ledsen.... uppdatera mer !!!!

2011-02-23 @ 19:03:12
Postat av: Erki

Tur att du inte hittade någon bra bild...:) Puss

2011-02-23 @ 20:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0