tråkigt

ALLMÄNT...
Namn: alexandra lundberg
Piercingar: ja
Tatueringar: nej men snart(A)
Längd: 160 cm
Skostorlek: 36
Hårfärg: blont
Är du kär i någon: jadå
Önskar du att du bodde någon annanstans: göteborg?
Tänker du på självmord: aldrig
Tycker andra att du är attraktiv:vem vet..
Vilket shampoo använder du: ehm tror du att jag kan de?
Vilken parfym använder du: britney spears och hilary duffs
Vad är du rädd för: SARA:(
Gillar du att tvätta: JAA:D:D:D:D:DD:D:D::D:D:D:D:D
Gillar du Berg-och-Dalbana:JA

SENASTE...
Film du hyrde: john tucker must die, gothika? och temptation island
Film du köpte: hahahahahahahahahaha
Låten du lyssnade på: Hollywood's Not America - Ferras
Låten du hade på hjärnan: den
Låten du laddade ner: nån kick bla fest
Personen du ringde: pappa
TV program du tittade på: kommer inte ihåg
Personen du tänkte på: säger jag inte..

FAVORIT...
Mat: 9e bitars på max
Låt: har många
Sak att göra: va med saris
Sport: innebandy
Dryck: FANTA(L)
Kläder: leggings
Film: vet inte
Bil: kan jag ta min moppe ist? isf BAOTIAN

ANTAL...
Gånger du varit kär: riktigt kär är väl 2 gånger!
Gånger ditt hjärta brustit: allt för många.
Hjärtan brustit på grund av dej: vill inte ens veta
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 5
Ärr du har på kroppen: orkar inte räkna

SENASTE...
Bok du läste: var ett tag sen
Personen du fick mail av: öh
Personen du fick brev av: biblan?
Personen du fick sms av: isak
Gången hela din familj åt middag tillsammans: kommer inte ihåg

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: inte mke ännu
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: beror på när jag somnar
Gillar du att slåss: kanske
Vad ska du göra ikväll: sara!

Är du seriös: kan va
Vad är du allergisk mot: mjölk?
Var har du ont: halsen
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: inte testat
Favorit serie: SATC

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: nja
Är du glad nu: nej fy fan
Var du glad igår: nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: näe
Vad dansar du till: a
Stockholm är: vad ska man svara=(
Göteborg är: har aldrig vari där:S
Kan du sjunga: JA är bäst!!!! not
Mer värt än guld: SARA
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: bulgarien
Ska bli skoj: GOTHIA!!!!
Ska inte bli skoj: jag kommer att sakna sara
Sparar till: GÖTEBORG, okej jag sparar inget menmen
Väntar på: MATMATMATMAMTAMTAMT
Pålägg som gäller: korv?
Dagens dryck: fanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0