min helg.

först måste jag börja med att säga.. jobb hela veckan, robin sovandes brevid mig = dålig sömn, som slutade med att jag somnade halv 8 igår och vaknade 6 imorse.. 10 timmar sömn! SKÖNT.
Eftersom att jag vet att det inte kommer bli någon uppdate i helgen så tar jag det nu.

Imorgon ska jag på hemligt uppdrag på morgon, sen jobbar jag från 11 till 15 sen direkt hem till robin och fixa lite saker. midsommar ni vet;)
Lördag, övningsköra med pappsen (efter tolv) han måste bli av med hans såkallade bakvärk... kul va;) halv sex ungefär blir jag bjuden på mat av robins familj. sen spendera hela kvällen med han, han far ju på söndag, kanske...
Söndag, övningsköra med pappa igen, sen blir det väl återhämta sig för den nya veckans jobb.

sådär ser min helg ut. kommer säkert upp bilder här nångång under helgen, annars till början av veckan. nu ska jag prova lite kläder sen ska jag lägga mig, vi hörs♥

ser ni vem som ligger där och sover????;)

Kommentarer
Postat av: GAAAABBAAANNNNN

hahah jag gissar på att det var jag som sovde... (A) men jag var trött!:D

2010-06-27 @ 01:27:11
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0