älskling

Du är tillsammans med- Robin Salander
Och varför det- för att jag är så jävla kär i han!
Har han fått något smeknamn av dig- hm... älskling typ
När blev ni tillsammans- 4/2 - 10
Hur täffades ni- hm fest tror jag
Kände ni varandra innan ni blev ihop - japp:)
Hur gammal är han- 19
Älskar du honom- klart jag gör! lovelovelovelove
Har du roligt med honom- näe... hehe okej, ja, jag har det förjävla roligt med salle - skämten..
Skulle du kunna bo med honom- självklart!:D
Beskriv honom med tre ord- jag älskar dig så sjukt jävla fucking mycket.. hur många blev det?
Har du gjort ett sugmärke på honom- nej haha, dom skulle inte synas;)
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans- tar varje dag som de kommer. 
Får han dig att skratta- japp!
Säg ett ord hur du känner för honom- kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop- hans-typ-av-filmer
Får du fjärilar i magen när du ser honom- alltid!
Vad är det finaste du fått av honom- hela han!
Har ni samma humor- nej egentligen inte men jag skrattar åt hans skämt ändå för att dom är så dåliga.
Planerar ni framtiden ihop- japp
Skulle han bli en bra pappa- finaste pappan i världen!
Vad gjorde ni senast ni träffades- kommer inte ihåg...
Vad gör han när han inte är med dig- tänker på mig såklart :D ;)
Är du svartsjuk på andra tjejer- nej!
Har ni bråkat nångång- jepp
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande- Nej!
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst- vet jag inte..
Har ni samma åsikter om saker- nej=)
Vem håller i fjärrkontrollen- den ligger så fint på bordet!
Går ni ut ofta- nopp
Har ni samma musiksmak- kan hända faktiskt
Är hans familj trevlig- Världens finaste!
Är han romantisk- ibland.. haha ja det är han.
Stöttar han dig med dina drömmar och mål- Det tror jag nog 
Har han någon fobi- japp..
Gillar han sport- ja
Är han en djurvän- ja han älskar kissemissar.
Kan han sjunga- ja eller han kan ju sina ljusa toner. men jag har inte tänkt på det så mycket.
Spelar han nått instrument- jadå
Kan han laga mat- ja, om det gills med färdiglagad potatisgratäng och kött haha;)
Är han envis- lika envis som mig,..
Tycker han om att resa- ja, annars skulle han inte fara utomlands varje år typ...
Vad gjorde han som fick dig att skratta sist- kommer inte ihåg.. 
Vad är det sötaste han sa sist- 
Robin - jag höll nästan på att köra av vägen idag..
Jag - vaddådå?
Robin - Jag såg dig komma gåendes.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0