säljer mina kläder!

okej såhär gör vi. ni får buda på mina kläder. ni har till söndag på er. den som har högst bud får den. men reglerna är: 
-alla bud börjar på 10 kr.
-ni måste bo i skellefteå.
-ni måste skicka med eran meiladress, så att jag kan få tag på er.
-om nån har lagt ett bud så skriver jag det brevid.


DÅ KÖR VI HEHE;)

1. kort tröja från gina, strl S


2. tubtop linne med blommor på från gina, strl S


3. kort tröja från gina strl S


4. tjejskjorta strl L.
TREDJE BUD 40:-


5. tröja strl XS, snyggare öppen!


6. cheap monday jeans strl 28/32


7. rött, vanligt tubtop linne. strl S            FÖRSTA BUD 100:-


8. baksidan på en jätte fin (vad ska man kalla det?) strl S
FÖRSTA BUD 20:-


9. klänning

LYCKA TILL!!!


Kommentarer
Postat av: linn

100kr för tubtop linnet:)

2009-09-17 @ 22:21:27
Postat av: emelie

tubtopp linne med blommor

Skjorta

& cheep monday jeansen.

Aleeex, jag vill testa dom allihopa!!!

Ta med dom på skolan imorgon??!?!?! :D

2009-09-17 @ 22:45:42
URL: http://eemelieberg.blogg.se/
Postat av: kingen lundmark

PAX PÅ BYXORNA!

2009-09-18 @ 08:36:47
Postat av: emilia

DU min mintgröna tröja som du har lånat av mig för jättelängesen kan inte jag få tillbaka den jag saknar den????:]

2009-09-20 @ 17:06:22
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0