min hårfärgs historia.

ja såhär börjar berättelsen på min färg historia;)

jag har haft blont ända sen barnsben. sen ville ja göra det ljusare, så ja ni ser ju.


efter det prövade jag att färga det ljusbrunt. men efter många tvättar så blev det ju blont igen...

...så jag färgade håret ännu en gång, mörkare då. och såklart klippte jag lugg.


sen ser ni nu dom här två bilderna här uppe, där hade jag rött hår, jag tycker faktiskt att det var jävligt snyggt;) skulle kunna ha så nu:):) haha, ja men som vanligt blev jag less på både rött och pannlugg.

så i med två paket slingor, och resultatet blev ORANGE. snyggt snyggt.


sen komme ju utväxten på det oranga, så då färgade jag det brunt igen, mörkare än vad jag hade haft tidigare....

sen blektes det och ja, det blev brunt helt enkelt.

och så kom skolavslutningen, och jag hade bestämt mig för att jag skulle ha blont till den, så ja i med slingor och hela skiten, och resultatet blev BLONT;) ...med... lite gult och hisch pisch. hehe.


Kommentarer
Postat av: KrilleA

Herrugud så fin du var på första och andra bilden..

2009-11-03 @ 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0