paranormal activity

idag vaknade jag och jullan upp av att markus skulle sitta vid datorn, ungefär vid tolv..., sen när marre hade vakna, fikade vi.. sen komme chrille, och då satt vi och inte gjorde så mycket... jullan for, och marre somnade, så jag satt mest och prata med dom... sen efter typ sådär 3 timmar hade chrille fari och marre låg fortfarande och sov, hon vaknade upp, jag och markus satt och spela spel på datorn, och ja.... sen åt vi palt.

matte komme sen när han hade slutat, och då såg vi paranormal activity den värsta skräckfilmen jag har sett i hela mitt jävla liv, jag och matte satt och skrek i soffan... fy fan vad rädda vi var. jag kan lova er, se aldrig den där filmen, ni kommer att ångra er!

ni kan få trailern på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0