svaren från frågestunden.

1. vem är din närmaste vän?:)
2. vem vet mest om dig?:)
3. önskar du att ni aldrig hade flyttat till a-torp?:)
4. vem älskar du mest?:)
5. är du nöjd med ditt liv i allmänhet?:)
jullan såklart. men sen också sanna ida och lisa.
johan och julia!
ja eller på något sätt så önskar jag de, eftersom jag har inte lika bra kontakt med mina kompisar.. men jag tror nog att jag aldrig hade vari den jag är nu.
johan min familj och mina vänner.
ja det kan man säga.

vad gör du nu för tiden ? =)
ska vi hitta på något snart? =]
jag är med johan, vännerna och familjen.
självklart stina:* bara att höra av dig!

vad gör dej lycklig?
skor gör mig överlycklig! fast andra saker också men mest skor=]

vad ska du välja för linje till gymnasiet?
är du duktig i skolan, hur många poäng har du?
jag har valt omvårdnads som första och jag tänkte välja teater som andra när vi hade omval, men glömde bort det.
det beror på vilket ämne det är men bild,spanska,hk,slöjd är dom som jag är bäst på, annars har jag g i alla andra. Jag har 175 poäng just nu, men jag är på väg till höjning.

gillar du din klass?
vilka vänner du haft i ditt liv saknar du mest?
hur länge har du spelat innebandy? :)
i åttan gjorde jag inte det, men nu i nian, kan jag säga att jag älskar min klass och kommer att sakna dom hur mycket som helst.
Det är många som jag saknar, menar du dom som jag inte umgås med? men isåfall så saknar jag umgås med sara, emmalu, stinali, lisa, emilia och det gänget. men jag saknar också dom som jag är med ofta som sanna, ida, lisa!
hm. jag måste nog ha börjat när jag gick i ettan kanske, eller förskolan jag vet inte men det var någon gång då.

saknar du mig:]
vad har du sökt för gymnasie?
hur gammal är din katt?;);)
saknar dig!!!!
klart jag saknar dig emilia!
omvårdnars som jag skrev där uppe:)
jag har ju tre katter, men skorpan som är den äldsta är nog 12 eller 13 vet inte. foppa är nog 5 eller 6, och lillis är inte ens 1 år än kanske. Jag saknar dig också!!

funderat på att bli modell nångång ?=)
haha tackar som frågar, men nej det har jag inte och har inte tänkt det heller. finns andra finare personer som passar bättre som de.

vilken dag har varit din bästa dag i hela livet?:):):))
hm, det var en väldigt svår fråga, måste nog tänka vidare på den!

Vad gör dig gladast?
sommarn,skor,vännerna,johan,familjen,mina katter,solen,sommarkläder, ska jag fortsätta? för det kan blir sjuttioelva saker till...

vad använder du för smink?
vad är det bästa med dina kompisar, som t ex julia, sanna, ida och dom du brukar vara med?
du är så brun, solar du solarium?
jag använder bara mascara och ibland eyeliner. annars på helgerna blir det ögonskugga också.
oj det är olika...jullan kan jag verkligen lita på, har jätte roligt med hon och vi har väl typ samma intressen om man säger så.sanna och ida kan jag också lita på såklart och har verkligen jätte roligt med dom, förutom att vi umgås ibland. men jag tycker att det borde bli oftare. jag älskar er tre mest av allt ni ställer alltid upp!
haha tack=] nej jag solar inte solarium satsar hellre på att sola ute när det är fint väder, men några gånger blir det innan skolavslutningen.

favvo färg?favvo godis?roligaste du vet?
fan jag kom inte på nått bättre=]
min favvo färg är nog rosa,svart,lila,blå ja dom flesta färgerna, men det beror på om det är kläder eller nåt. favvo godiset är alla möjliga godisar, men jag gillar sura godisar, och choklad.
det roligaste jag vet är att shoppa,sola och umgås med vännerna=D

har du varit kär i någon före johan?
vad ska du gå för linje?
saknar du någon just nu?
ja det har jag, fast det har ju bara hållt en vecka ungefär.
som jag ska där uppe, omvårdnads.
jag saknar johan varje dag, fast jag träffar han varje dag men ändå. annars sanna lisa och ida:)

har du roligt ? =)
nej jag har inte roligt. har du det?

hur gammal var du när du förlorade oskulden :)?
den frågan håller jag helst för mig själv!

vad ska du gå för linje? :)
som jag har skrivi två gånger! op:)

vad har du för trosor på dig gullet;)
saknar du tiderna ibland(duvet dom tre vännerna) ?
haha söt fråga. just nu är det ett par blåa med gul kant... haha:)
jag saknar det hur mycket som helst, mer än vad man tror. vi hade så jäkla kul tillsammans, gör du det?

vilken kroppsdel gillar du mest med dig själv! :)
svår fråga, men bröst, ben och rumpa;) hehe nej... men det är nog allt fast man har ju ibland dagar som man hatar hela sin kropp. men jag har lärt mig att va nöjd med den.

kommer de hålla mellan dej och johan livet ut?
jag har aldrig varit såhär lycklig förr, så jag ber till gud att det kommer att göra de. för vad skulle jag göra utan han. jag älskar han mest av allt på hela jorden!

finns det nån du hatar?
Nej!

är julia forssell bäst i världen?
ja julia, du är bäst i världen!

Kommentarer
Postat av: emzan

klart jag saknar alex, miljarder gånger tuseen :*

2009-05-06 @ 20:29:03
URL: http://emmaalundmark.blogg.se/
Postat av: sandra

ohohoen fråga till bara! :O som jag tror säkert fler än jag vill ha svar på. hur många par skor har du egentligen? :O

2009-05-06 @ 21:28:27
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0