stop crying your heart out


hej snyggingar! jag vet, jag har inte skrivit nåt... men jag har helt enkelt inte haft tid. idag/ikväll har jag jätte mycket att göra, packa, köpa bakgrejer, baka, ringa till mormor, vara med johan, springa(?) ja vi ser väl om det blir så mycket men jag ska iaf hämta johan i stan kvart över. jag komme nyss hem föressten. jag har vari på öppet hus, katta lindgren fyller 40... så jag har väl fyllt magen med fika och sånt. nu måste jag ta på mig nåt på benen, sen far jag vi hörs:*

föressten så är det bara 3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart fick du stop crying your heart out ifrån;D?

2009-05-17 @ 21:46:46
URL: http://madddelu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0