fredag

jag tycker att min blogg är värdelöst tråkig...  jag har ingen kamera, så jag kan inte ta bilder eller nåt.. plus att pappa skulle fixa fram kameraladdaren, men tror ni han har gjort det? nej just de. hoppas bara att han fixar fram den innan vi far till Göteborg! åh det är bara 5 dagar kvar.. trorjag(?) om man räknar imorgon till på onsdag RÄKNA. haha;) jag är föressten klar nu, eller jag har vari klar i tio minuter nu. och igår kväll somna jag vid halv ett... ikväll ska jag föressten vara med sanna.,  hoppas jag!!!! längtar:] hehe;) nu ska jag iaf göra nåt annat, och sluta det här ointressanta inlägget. pusspuss

världens snyggaste sanna!!!

Kommentarer
Postat av: sannasusann

hjälp jag dör:( jätte äcklig!!1111

<3<33<

2009-05-15 @ 15:53:13
URL: http://sannasuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0