haha funny

ALLA TJEJER GÖR DET HÄR TESTET!!
för du vill väl aldrig stå utan kärleken?

OM JUST DIG
NAMN:

alexandra lundberg
FÖDD:
4 januari 1993
BOR:
anderstorp
SMEKNAMN:
alex, alle och älskling
FAMILJ:
mamma pappa lillebror 3 katter, massor med fiskar och en sköldpadda..
SKOLA:
kanalskolan

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

SAKNAT NÅGON:
jag saknar johan varje dag
ÅNGRAT NÅGOT:
njae vet inte riktigt
LJUGIT:
japp
SVIKIT NÅGON:
vet inte....
KÄNNT DIG SÄMST:
det gör jag alltid
GRÅTIT:
jooo
SKRATTAT:
haha jaa=)
VARIT SJUK:
jaaa
VARIT UTOMLANDS:
nej
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN:
ja

KÄNSLOR:

GRÅTER DU OFTA:
nej
SKRATTAR DU OFTA:
jaaaa hehe
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU:
trött
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN:
sådär
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR:
japp
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
nej eller jag är förälskad i johan nu och föralltid
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN:
jag är kär i johan
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
japp
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
JA ANTAGLIGEN
OM JA, VEM:
johan björklund
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD
är fortfarande
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
flera gånger
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
jag är lycklig att jag har johan
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU:
johan
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET?
det är insidan som räknas, men snygg är ett +
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
lång
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT:
brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR:
jag vill bara ha en kille och han har jag redan.

OM DIG :

BRUNETT ELLER BLONDIN:
utväxtig
ÖGON FÄRG:
blåå
LÅNGT ELLER KORT HÅR:
kort
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER
johan brukar säga det...
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
ja eller det var för några år sen;)
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
biter på naglarna varje gång jag är nervös... så nej
SMINKAR DU DIG:
japp

ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.
INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.
MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0