mina två dagar.

ursäkta för min jäkligt dåliga uppdatering. igår sovde johan hos mig för första gången på mer än en vecka, så vi såg massa beckfilmer, åt nötter, och drack ramlösa, nyttigt! sen idag när vi vakna, hittade jag en lapp där det stod att mamma och pappa hade farit till stugan tills imorgon kväll, och dom hade lämna en hundring. TACK! sen efter att jag hade spelat the sims 3 i cirka sex timmar idag, så for jag jullan och fridolf, & spelade minigolf, tur med vädret hade vi, eftersom att direkt när vi for till max så började det spöregna, där köpte vi iaf mat osånt. sen for jag hem, där älskling var, stannade där tills det inte regnade lika mycket och sen körde vi min 30 moppe hit. haha;) då vet ni mina två dagar! nu ska vi se beck, vi hörs snart igen♥




ser ni vem som vann?;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0