prison brake!


okej nu ska ni få höra min dag. började med att jag vaknade hos johan, satt mig och spelade the sims, medans han sov. sen ringde jullan och sa att hon skulle komma förbi johan på en timma för att vi skulle till stan. så då åt vi, sen gjorde jag mig klar. sen for vi in till stan och hon köpte massa grejer... sen kom frida och då for vi hem till mig, åt och titta på lite bloggar, sen cyklade vi för att vi skulle på picknick, och det blev så att vi satt oss 100 meter från oss...haha;)

sen efter en timma cykla vi hem igen, satt och såg en film i en halvtimma, och sen for dom, just innan prison brake komme johan. justja,. ni har väl inte missa säsongstarten ikväll, vi håller på att se de nu. det är så sjukt bra!!! sen efter det här, ska vi se tre filmer. vi hörs:*

Kommentarer
Postat av: FRIDA

hah jag missade de fast än vi snackade om de... satt och läste bloggar istället :$

2009-07-06 @ 23:11:43
URL: http://fridaed.blogg.se/
Postat av: ciindra

så jävla snygg alex ;* !

2009-07-06 @ 23:46:37
Postat av: Randy

Vad söt bild =)

2009-07-07 @ 10:48:18
URL: http://www.randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0