långt inlägg

akta er, jag är på jävligt dåligt humör och jag tkr synd om er som måste umgås med mig just idag! det börja med att mamma väckte mig vid halv 9, min vanliga otur spöregnare ute, och jag o mamma var tvungen att cykla till campus! vi var tvungen att stå där utanför och frysa i typ en halvtimma. sen spelade vi mot hammarängen och där vände min otur till tur! vi vann med 3 - 4, jag gjorde första målet och ett assist, SKRYT hehe, ja sen när jag skulle cykla hem igen så hade jag fått punka på den jävla förbannade cykeln, som var inne på lagning förra veckan! ja undra om det händer nå mer otur när det lika gärna är igång, aja nu blire dusch sen skynda mig till stan, och jag måste gå... jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0