ups

hola korv! är hur trött som helst... hur och varför vet jag inte(A) elr jo det är natt elr morgon?!
kvällen spenderades iaf först med att jag, sara och rasmus var hos sara, hon åt, sen for vi 2 hem till mig, cyklade till dallas, jag åt, och sen for vi åh köpte godis, cyklade hem till mig (såg film) = flumma, haha aja, vid halv 10 kom emma iaf hit, och inte vart det mer skratt och sånt då nä? HEHEHE vid 11 kom jocke jäder och jens hit, vi bara chilla, allt om min kväll... 


asså om man het sara frideborg furberg, så kan allt hända!!!! hon gjorde så att vi var tvungen att äta med alla dammråttor :( :( :(:(:(( (U)U(U()(U)

Kommentarer
Postat av: sara FRIDEBORG furberg

hehehe så kan det gå(a)

2008-05-18 @ 01:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0