moppe(U)

hmmm... jag hade tänkt såhär.. beställa min moppe idag, få den inom 5 veckor, fixa moppeprovet osv, så att jag skulle få det innan 5 veckor, och tillslut kunna KÖRA MOPPE till min prao plats...MEN VA FAN det går ju inte, kommer inte få min moppe innan juni!!!! åååååååååh blir så arg.... så om nån kan vara snäll å låna ut sin moppe elr nåt, så jag kan få mig till ica kvantum... vecka 19!?!?!?!?! det skulle vara asschyst....
skulle också äta på brännan men vet inte om jag vågar...hmm. nån som vill äta med mig? annars måste jag cykla HEM UHUHUHH...

Kommentarer
Postat av: linda

Du har ju mig du kan äta med:D:D

2008-04-01 @ 18:02:24
Postat av: Anonym

Ofc du vågar äta på brännan!

2008-04-02 @ 14:51:07
Postat av: VIKKE

hmmmmmmmmmm ja min moppe kan jag låna ut ;D kör inte, fast den går 125km/h och tror inte du kan hantera den

2008-04-15 @ 19:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0