Lillsaras rum

vetu vad jag tänkte? jag tänkte upprepa de lillsara skrev i sin blogg.. alltså.. vi har godislöfte...hm och det kommer  vi ha till sommarlovet, får jag hoppas elr bara för att vi är 2 stor godisgrisar, så klarar vi de:] hiih...

ja hii och jag sitter här på saras rum, hon och emmalu sitter å äter tacos:(.-- sendrar vi vidare hem till mig, och jag ska äta, sen hii far vi till sara igen, så då ska vi baka muffins(L) med blockchoklad:] gottiigottti, och bättre än godis!!!!(a) hiih aja jag skriver när jag kommer hem, för då ska jag göra lite headers(a) om pappa kan fixa photoshop osv... pusspuss

här får ni iaf en bild på världens bästa brudar(L)
image117


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0