godnatt

fredag? elr ska jag säga lördag=) började iaf med skola!! och sen efter jag hade sluta den "tunga" dan, så for jag elina och sanna åh  mötte emilia...vid 10 över 3 så gick jag och emilia vidare till tandläkarn, och hon lagade ett hål elr nåt ;) HEHEHe sen for vi och åt på dallas, vi dela på en kebabpizza, och bara för att emilia ville känna sig som en fet jävel, så köpte hon såklart en pommestallrik...hmm... sen gick vi till ica, haha hon kunde inte bestämma sig vad hon skulle välja så ... elr ska säga såhär, vi tänkte köpa nåt gott på ica, haha och sen gå till CK och kissa.. anteckna... fast då var vi på ica typ en halvtimma för att hon inte hittade nåt..:S haha sen tog vi bussen hem till mig, så vi har nog suttit vid datorn hela kvällen, typ redigera bilder åsånt,

haha aja nu ska vi börja göra oss klara för bedden, hii pusss och godnatt!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0